POLÍTICA DE QUALITAT, AMBIENTAL i prevenció
PROMOCIONS I CONSTRUCCIONS DURBAN HOUSE SLés una empresa dedicada a tot tipus d'obres d'edificació, promocion i rehabilitació d'habitatges i locals, destacant les activitats d'obra nova i rehabilitació, inscrita al Ministeri d'Hisenda i Indústria, per la qual cosa tots els nostres treballs estan garantits amb els certificats corresponents.
PROMOCIONS I CONSTRUCCIONS DURBAN HOUSE SLha decidit implantar un sistema integrat de gestió segons les normes UNEIX EN ISO 9001, UNEIX EN ISO 14001 i UNE 81900 EX, pretenent així potenciar la participació de tots els seus empleats, conscienciant-los de la importància de les seves activitats i de com contribueixen a l'assoliment dels objectius de l'empresa. La qualitat dels productes i del servei prestat són la base del nostre futur tot acompanyat per un assessorament de personal altament qualificat i format.
PROMOCIONS I CONSTRUCCIONS DURBAN HOUSE SL, manté un compromís de compliment amb els requisits legals i reglamentaris i amb altres requisits aplicables, garanteix permanentment un alt nivell de qualitat i sostenibilitat. Estem contínuament millorant i innovant per poder oferir el millor servei.
L'objecte de la present política de qualitat i medi ambient és la consolidació de l'empresa al sector de les obres i promocions, aportant a les parts interessades una major qualitat i confiança, posant tots els nostres esforços en una millora contínua dels nostres productes i serveis, sempre tenint cura del medi ambient.
Aquesta política és revisada anualment per a la seva contínua adequació, determinant les qüestions internes i externes pertinents per al seu propòsit i la direcció estratègica. És un compromís entès, adquirit i comunicat dins de l'organització, està disponible per a les parts interessades pertinents i s'estableix i s'implanta d'acord amb els principis següents:
- Millorar contínuament l'organització interna, l'eficàcia i l'eficiència dels nostres mètodes de treball, productes i serveis i establir objectius de millora.
- Aplicar una gestió sistemàtica dels nostres processos, on es detectin fàcilment els errors i les causes que els van produir. Aprofitar-los per aprendre i intentar que no es repeteixin, fent-los més eficients, amb un enfocament global de pensament basat en riscos, dirigit a aprofitar les oportunitats i prevenir els resultats no desitjats.
- Complir els requisits legals aplicables i altres requisits que l'organització subscrigui relacionats amb els nostres aspectes ambientals basats en un desenvolupament sostenible.
- Prevenir i/o minimitzar els aspectes ambientals perjudicials, de les nostres activitats i serveis. Racionalitzar i estalviar en el consum de matèries primeres i recursos, i reduir els costos relatius al tractament o gestió de residus, en aconseguir un major control i reducció dels mateixos, treballant per prevenir la contaminació.
- Prevenir i/o minimitzar els aspectes prevencio de riscos laborals de les nostres activitats i serveis. Establir controls contínuament sobre el personal i la manera de fer els treballs.
- Formació dels treballadors de tots els riscos possibles als centres de treball, com evitar-ho, i mitjans necessaris per a cada àrea de treball.
- Augmentar la satisfacció, confiança i fidelització de clients evitant en tot moment la pèrdua.
- Dotar l'empresa dels recursos humans, tècnics i econòmics per al desenvolupament efectiu de la feina i del servei.
- Establir i revisar els objectius i les metes ambientals.
- Anteposar la satisfacció i demandes del client al simple benefici econòmic emprant la qualitat com a instrument de gestió a les nostres activitats.
Màlaga, a 12 de Maig de 2024
Att. la Direcció